טלויזיה

מקבלים שבת

מדי שישי אני מארח באולפן הערוץ הראשון אורח לשיחה על פרשת השבוע. האורחים מגיעים מתחומים שונים: אנשי אקדמיה, אנשי רוח, מוזיקאים, אמנים ואנשים שסיפור חייהם קשור לפרשה. הערוץ הראשון מעלה בכל שבוע את התוכנית ששודרה בשבת החולפת. אתם מוזמנים לצפות בהן באתר רשות השידור . תוכניות נוספות, לפי סדר הפרשות, ניתן למצוא כאן:
לצפיה בתוכניות 

סוד הלוח העברי
סדרה על חגי ישראל ומחזור השנה העברית

הסדרה "סודות הלוח העברי" היא מסע מצולם של דב אלבוים לגלות את מה שמסתתר מאחורי הקלעים של החגים והמועדים בלוח השנה העברי. במהלך המסע נחשף סיפור העיצוב של חגי ישראל השונים בתרבות היהודית. הסדרה מלווה את לוח השנה העברי, כל פרק מוקדש לחג אחר על רצף השנה וסמוך אליו שודר בערוץ הראשון. כל פרק עוסק בשאלה מרכזית הנוגעת למועד, אותה הוא מנסה לפתור באמצעות 4-5 אישים מתחומים שונים, שיעניקו זוית מעניינת במיוחד על החג או השאלה הנדונה.
לצפיה בתוכניות

חוצה ישראל

חוצה ישראל היא אחת מתכניות הדגל של הטלוויזיה החינוכית, והיא עלתה לאוויר בשנת 2000. במהלכה פגשתי מאות רבות של מרואיינים, בהם סופרים, פוליטיקאים, זמרים, אנשי אקדמיה ורבנים. זו תוכנית ראיונות  באווירה אישית, העוסקת בחברה הישראלית, בבעיותיה ובתהליכים המעצבים אותה במגוון תחומי חיים: מדע, תרבות, כלכלה ופוליטיקה. בכל תכנית מתארח מרואיין יחיד המביא את סיפורו האישי לצד שיחה ופרשנות לנושאים שעל סדר היום. האורחים השונים המתייצבים מדי יום ביומו באולפן, ויוצרים פסיפס אנושי של דמויות מרתקות המשקפות את הרבדים השונים בחברה הישראלית.
לצפיה בתוכנית

תוכניות נוספות

דב אלבןים
Atar2b עיצוב ובניית אתרים   |   © כל הזכויות שמורות לדב אלבוים 2013